mira mia punya blog

Wednesday 21 December 2011

***** kegeraman melanda*****

Assalamualaikum n selamat sejahtera!..haha..mcm budak sekolah...


xtau nk start cm ne..tp still aku nk gtau jgak...huhu..^__^..few days a go,aku rse menyampah n sakit aty sesangat kat dot..dot..xtau la npe..aty aku rse cm x blh g dh ngan die..tabahkan aty hamba Mu nie Ya Allah...mmg aku sakit aty sgt2...and until last tuesday,I've got to throw away my benci' toward die...thanx Muni n tehah sbb sggup dengar aku nangis sbb org yg x bertanggungjawab..haha..tah la...susah sgt nk idup yg x sehati n sejiwa ngan diri nie...myb mmg ade hikmah npe Allah wt aku x leh kamceng ngan roomate n jiran sendri kot..myb Allah nk kurniakan rumate yg tip top dan mampu memahami dlm idup aku ble aku da ade teman idup nty kot..amiinnn..mudah-mudahan itulah maksud yg terselit di sebaliknye..Kadang-kadang aku rse cm nk wt je perangai matrix balik..wt x tau je kat org yg aku x ske..tp skang duk u da..bkn kat matrix lg da...aku kne belajar terima org lain dengan senang.even aku x blh terima die,aku kne slow2 terima die...bkn sbb die tuttt aku,tp sbb aku x nk jd pendendam tegar terhadap org da..aku nk jd org yg blh d terima ramai.Bile aku x ske kat org,means dat,org akan x ske dekat aku dgn cra yg sma aku x ske dekat org.aku x nk jd cm tu.Ya Allah...cm ne aku nk ubah habit nie...tlg la...i need someone to guide me..:(...by the way,i really appreciate fren dat i h rite now..korg sume..thanx ea..sebab kog..aku cube surive d USM nie..myb lau aku sorg2,aku x kan berjaya lalui nye dengan baik...
k la sume..got to go...nk solat maghrib..hehe..bubbye..love u ollzzz...<3..<3...<3...

2 comments:

  1. pe cer kembar aq ni???????hahahahha...saba ok...bkan ko je yg alami....ramai lagi kembaq...saba jela..^_^

    ReplyDelete
  2. tah ar kembaq...x syiok ar duk usm nieh..hahaha

    ReplyDelete