mira mia punya blog

Friday 16 December 2011

H@t! & pEr@Sa@n......

hurm..npe ea ttbe kuar tjuk nie??hehe..tah la..myb sbb penat bru balik wat MA ngan borhan kot..yak!!...geram kat Tirex sme..mne ko hah mlm2 nie kuar merayap??..aku nk msuk bilik n rehat la wei!!..hahaha.haa.....ttbe rse nk ckap sal dream wedding aku...haha..together wif amira syamimi yg tersyg n norizatul fatihah yg terchenta.tp murni xde..:(..hehe...td tertengok dream days wedding at korea.haha.2 yg ttbe je nk tunjuk tu...ce tengok..hehe..
sweet kn??!!
suke sgt..:)

cube tuka org dlm gmbar nie ngan aku??..haha

seronok nye!!haha..mimpi la nk kuar pkai cm nie..haha..

myb..nie la pompuan..duk pk sal mnde x berfaedah nie je...haha...byk lg mnde blh pk la..huhu...lambat nye...4 thn lg nk abes blaja...pastu nk kje lg...nk kjar chartered lg..ble mse la aku nk kawin nye...x sempat nk pk secara serius lg mnde2 nie..(perasan gle)..haha..myb sbb tu la xde pakwe kot..asyik pk mnde penting je..haha..yg pasti..lau aku kawin nty,aku nk pkai jgak cm nie..lantak la laki aku nk kate ape..hahah..insyaAllah aku dapat suami yg mmg gle2 sporting n baik n mampu membimbing aku ke jalan y diredhai-Nya..aminnn...
k la..out dlu all my dearest ...chow cin ci..hehe..bubbye...ttbe teringat words yg borhan ade sebut td....sempurna nya sesebuah perkahwinan,bukan atas sempurnanya teman hdup yg kita plih,tp juga sempurnanya kite untuk membantu menyempurnakan perkahwinan itu....btol tah??..haha..lantak la..hehe..
k la...got to go..bubbye...chow cinci..hehe




No comments:

Post a Comment