mira mia punya blog

Wednesday 14 December 2011

Assignment & Final !!!

Bru abes wt assignment BI..perghhh!!...mantap la..mmg susah n menyakitkan..haha..lepas nie nk wt abeskan assignment Management Accounting lak..dh la dugaan dgn C borhan tu...npe la aku bley knal mamat Iran tu??..geram n sakit aty rse..kdg2 stress gle ngan die..love to push me..die ingat die sorg je nk study utk final..byk la ko Borhan..Aku pun nk study gak..huh!!...aku nk dekan gak..bkn ko sorg je yg nk...da ala ary2 kne tumbuk ngan mamat Iran nie..serius annoying..sakit lengan aku ary2 kne antam ngan die..siot toi.org lak duk kenen aku ngan die..haha.x mo la wei..aku mncri org sekampung utk wt jdik laki..haha..senang nk balik kg jmpe mak ayah aku..hahaha..Adoyai..sabar la aty..haha...within 2 weeks,im gonna sit for my final exam...wish me luck my dear...
ttbe rse nk balik ke kg halaman,bukit raya tecinta..xtau npe aku suke sgt duk kedah dr kelantan..of coz la duk kelantan sbb parents aku ade.tp suasana kat bukit raya much more fun..arap2 jadik la pindah bln 3 nie...x sabar nk dekat ngan family tercinta...nty tiap2 mggu blh kuar balik umah..hehe...sonok kn??!!..haha..stress nk final blh fly balik umah...
ahh!!..back to the main tpic..haha,,,3 jan start exam...18 jan abes exam...haha..sambut burfday dengan bebas nye aku dr final exam sem 1..hahaha...tkot nye nk final..x ready pape pun lg utk final nie..sedih nye lau x dpt ape yg d target nty..dlu kat matrix,time final sgt2 seronok sbb rumate aku mmg bes..ktorg study skali,g mkn skali,g jln2 skali ngan dorg..seronoknye..blh x lau nk balik ke time tu??...serius sronok idup d matrix...ade geng2 yg sekepale..mse g road 2 u ary tu,blh plak Puan Azilah tnye x nk jenguk ke bilik aku dlu..haha..mmg nangis la aku ble tgk blik 305 tu...rindu seyh kat kamoo nad,fatin aty,fatin nad n zuli...:(....
k la..got to go my dear...nk study lak..hehe..bubbye..cyg u allz!!..(@_@)

No comments:

Post a Comment