mira mia punya blog

Friday 7 October 2011

8 okt 2011

makin terase kekosongan idup di USm...kwn x ngam..x msuk kepale...x kamcing..mcm xde ape yg nk dibuat...sedih gle rse idup nie...sunyi sgt2...ble la aku nk dpt kwn yg betul2 blh sedih n suke sme2 aku..myb ade hikmah d sebalik sume nie..juz aku yg x dpt nk cari ape hikmah di sebalik yg terjadi...sedih nye...really need some to be wif me rite know....i can't hold my tears when im alone on my room...
Ya Allah..sedih nye aty nie..bantu la hmabaMu ini meghadapinya..kuatkan aty ku Ya Allah...mungkin ble dh lepaskan bende tu..akan ade bnde lain yg lebih seronok utk aku..harap2 weekend mggu depan aku blh join program SRMUSM ke Kedah...:)...
mmg obvious yg idup d matrix more fun dr duk u..nk sgt kembali ke matrix...xpun fly out to uum..at least..ade kwn yg rmai d sne....ttbe tmbul rse nyesal la plak msuk USM..mmg sume org akan rse bangga ble dpt msuk APEX universiti..tp bg aku..nothing interesting here....n aku pun xde la rse bangga msuk cni..tp pape pun..aku bangga jgak sbb mak n ayah aku akan bangga ble nk jwab anak die msuk u mne...at least org knal USM as the best university in Malaysia n aku pun akan turt seronok ble mak ayah aku sronok.even the truth is..duk USM x bes pun..xde ape yg blh d bggakan....myb ape yg aku nk akan dtg pd ujung sem or thn2 pengajian yg berikutnye..INYSAALLAH...
k la..need 2 finished up my assignment...see ya later my blog...:)

No comments:

Post a Comment