mira mia punya blog

Wednesday 21 September 2011

21/9/2011

 hari ini..dh 3 mggu aku jdik student USM..penat..tp blh la thn,,,hurm...rse cm mslh byk gle kot kat cnie..then aku decide nk wt blog sendri...i think it is a good idea sbb aku blh luah kan ape yg aku rse tnpa menyusahkan orang lain...sape nk komen..komenla...aku x kisah..sbb aku rse...org x tau sape yg tulis mnde nie..hahah..

  sebagai permulaan..aku nk cte sal ary nie...ary nie..aku start blaja mikro n akaun pengurusa..Ya Allah..betapa hanya Dia yg mngetahui berat nye ape yg aku rse...susah sgt nk blaja...aku rse cm nk nangis kot...tp aku tau..aku x leh nangis sbb aku mmg dh jnji nk blaja btol2 n aku xnk kwn baik aku yg slame nie aku slalu support die blaja down sme2 ngan aku...YA ALLAH,,,Kau berikan lah aku kekuatan untuk menempuhi kehidupan di cini...moga aku berjaya menjalani nye tnpa sbrang mslh dan berjaya mencapai keputusan yang cemerlang semasa berada di sini..Amiinnnn.....

No comments:

Post a Comment